Online bestellen, hoe werkt dat?
Door bij artikelen op Direct Bestellen te klikken wordt uw keuze automatisch in uw winkelwagen geplaatst. Als u nog meer producten wilt bestellen, dan kunt u via het menu aan de bovenkant rustig verder zoeken. Als u dan weer opnieuw op direct bestellen klikt, dan wordt dit artikel ook aan uw winkelmandje toegevoegd. Rechtsboven in onze webshop ziet u hoeveel producten u in uw winkelmand heeft en als u hierop klikt komt u ook in uw winkelmandje. Hier kunt u er voor kiezen om af te rekenen, of om artikelen weer uit uw winkelmandje te verwijderen.

 

Wat is de levertijd?
Voor producten die op voorraad zijn geldt in meer dan 90% van de gevallen dat indien u voor 15.00 uur besteld, u de artikelen al de volgende dag thuis gestuurd krijgt.
Op zaterdag en zondag verzenden wij niet en uw bestelling wordt verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Met name voor betalingen uit Belgiƫ en Duitsland is er 1-2 dagen vertraging in het betalingsverkeer. Ook wanneer er verschillende namen zijn gebruikt voor betaling en bestelling kan er vertraging optreden.

 

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bezorging van artikelen in Nederland rekenen wij 6,95 euro bezorgkosten en voor Belgiƫ rekenen wij 9,95 euro bezorgkosten. In andere landen leveren wij nu nog niet standaard. Dit is wel mogelijk, neemt u voor de kosten contact met ons op.

 

Hoe kan ik betalen?

Om alles zo veilig mogelijk af te handelen werken wij met de betaalmethode iDeal. Met iDeal kunt u snel en veilig afrekenen in de betaalomgeving van uw eigen bank. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen.
Naast iDEAL ondersteunen we ook PayPal en Overboeking. Voor de Belgische klanten bieden wij MisterCash aan voor makkelijk en snel online betalen.

 

Kan ik de producten ook in de winkel afhalen?

Sinds medio 2017 hebben wij geen winkel of afhaaladres meer. De producten die wij hebben worden alleen thuis bezorgt.

 

Retouren

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Daarom is het mogelijk om uw bestelling retour te sturen binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikelen. Hiervoor stuurt u eerst een email via ons contactformulier. Hierin geeft u aan om welk artikel het gaat en wanneer u de betaling heeft gedaan. Wij zoeken de bestelling vervolgens weer op in ons systeem en sturen u instructies voor het terugsturen van het artikel. Artikelen dienen compleet, niet gebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking terug te worden gestuurd. De verpakking mag geopend zijn geweest, maar nog wel in een goede staat te zijn.

 

Garantie

Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van de producten die onze leveranciers leveren. Dat vinden wij belangrijk voor de naam van onze webshop. Daarom hanteren wij ook de garantieperiode van onze leveranciers. Schade als gevolg van onjuist gebruik en valschade valt buiten de garantie. Indien uw product direct bij ontvangst beschadigd is of niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons te melden.